CNA – un CNA jucator

Impresia mea despre CNA, era ca este o organizatie rigida, fara deschidere spre nou, care nu urmareste decat sa cenzureze pe cei care, din punctul lor de vedere sunt „periculosi pentru publicul larg”. Din ce in ce mai mult, CNA imi demonstreaza ca acest lucru nu este adevarat.
CNA a lansat de curand campania: „Interesul public mai presus de gustul publicului”

Drumul de la domnia bunului plac la cea a bunului simţ trece şi pe la CNA. Sau mai precis ar trebui să treacă.
Am văzut înmormântări în direct, momente înselătoare în emisiunile de divertisment, în dezbateri politice sau pe teme sportive. De la an la an spaţiul audiovizual românesc devine din ce în ce mai viciat.
Moartea unei personalităţi publice pare a fi momentul cel mai râvnit al unei televiziuni, iar cazurile recente, cum ar fi cel al lui Adrian Păunescu, al lui Şerban Ionescu sau al lui Sergiu Nicolaescu confirmă acest trist şi nefiresc adevăr.
Este timpul ca riposta să vină din două direcţii: de la cetăţeni şi de la CNA. Ca să reuşim, alăturaţi-vă în număr cât mai mare şi semnaţi petiţia noastră online.
Nu putem reuşi decât împreună cu dvs.

Alte articole CNA aici

Trebuie sa recunosc ca ideea CNA m-a captivat si ca mi se pare foarte interesant conceptul in sine. Desigur ca presa incearca sa ne creeze impresia ca avem interese comune, dar acest lucru ne transforma in zombi – consumatori de stiri false, deci trafic, deci bani mai multi pentru cei care doresc sa fie in prim plan si mai ales pentru cei care deja au o multime de bani.

Campania CNA, chiar si daca nu va reusi, este o idee foarte buna!
Interesul publicului (sau auditorului) este pentru silicoane si scandal, dar interesul public este pentru o informare echilibrata, dreptul la imagine, dreptul la opinie etc…

Media, in general, a abuzat de aceste principii si le-a intins pana in momentul actual, cand media de calitate este din ce in ce mai putina, deoarece nu face PROFIT.

S-a dezvoltat foarte mult cultura scandalului si a SENZATIONALULUI (care se demonstreaza aproape de fiecare data a fi inselator si netransparent).

Acest lucru nu este neaparat benefic pe termen lung, dar se pare ca e mai bine sa fim o tara de consumatori decat o tara cerebrala. Acest lucru nu ne va duce decat intr-o fundatura din care cu greu vom iesi, care intr-un final va duce la distrugerea totala a culturii romanesti de valoare.

Sa speram ca ne vom trezi la timp!

Autor: Dan Măriuţa

About Măriuţa Mihai Dan
Numele meu este Dan şi sunt programator PHP Am început acest blog în februarie 2012 împreuna cu verişoara mea Mădă, care acum este în America. Scopul a fost să cunoaştem oameni noi, să gasim alte persoane care împărtăşesc aceleaşi idei cu noi. Încerc să aduc cât mai mulţi editori pe PunctulTău şi să cresc traficul pe care îl avem. În prezent avem aproximativ 250 vizitatori/zi şi numărul este în creştere. Mă găsiti pe Facebook cu numele meu, pe twitter: mariutamihaidan, iar daca vreţi să intraţi in reţeaua mea de Linkedin username-ul este mariutamihaidan. Vă aştept!

Leave a comment

Your email address will not be published.

*